0 0
Stimați clienți! Dorim să vă informăm că firma noastră va fi închisă complet în perioada 23 decembrie 2024 - 13 ianuarie 2025, cu ocazia sărbătorilor de iarnă și a concediului anual de odihnă al echipei noastre. În această perioadă: Nu procesăm comenzi noi, nu efectuăm livrări și nu oferim alte servicii din portofoliul nostru, inclusiv reparații sau consultanță. Toate solicitările și comenzile primite în această perioadă vor fi preluate și procesate începând cu 14 ianuarie 2025, odată cu reluarea activității. Vă mulțumim pentru înțelegere!
» Livrarea comenzilor

Livrarea comenzilor

Livrăm produsele cu FanCourier , DPD sau Pallex Romania în cazul mărfurilor voluminoase.

Ce se intâmpla cand clientul nu este gasit la destinatie

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată de acesta, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni încă o dată după ce va restabili contactul cu clientul. În cazul în care clientul nu este găsit nici a două oară, comanda va fi anulată și returnată la sediu, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate și costurile tur-retur comenzii precedente.

Avem rugămintea să verifici integritatea fizică a coletelor în față curierului, și dacă sunt constatate nereguli, sa ceri întocmirea unui proces verbal. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.

Ce se intâmpla cand clientul refuză preluarea coletului de la curier

În cazul în care clientul refuză preluarea coletului de la curier va suporta costurile de transport tur-retur a comenzii.
 

Poti urmari statusul livrarii

Pentru a verifica starea comenzii, acceseaza site-ul Fan Courier http://www.fancourier.ro folosind formularul de urmărire pachete. Pentru numarul de AWB, contacteaza-ne telefonic sau pe e-mail.