Pentru a cumpara aveti la dispozitie mai multe posibilitati:
In scurt timp veti fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.
Plata se poate efectua:
In cazul in care optati prin plata cu card, trebuie sa aveti in vedere ca trebuie sa aveti activat optiunea de plati prin internet la banca Dvs. emitenta. Platile efectuate prin card bancar sunt procesate de catre Netopia MobilPay, furnizorul nostru de servicii de procesare plati (payment gateway). Datele de card necesare in momentul platii nu sunt introduse pe pagina magazinului online, ci in paginile securizate ale procesatorului; Datele de card nu sunt expuse niciodata unei alte persoane, transmiterea lor realizandu-se criptat; Procesarea se efectueaza printr-un terminal de plata 3D Secure (3D Secure este un standard de securitate dezvoltat de Visa si MasterCard care, concret, ofera posibilitatea de a stabili o parola suplimentara care se va folosi doar la plata online).
Pregateste coletul cu produsele pe care doresti sa le returnezi, tinand cont de urmatoarele aspecte:
Produsul/produsele sa se afle in ambalajul original si cu etichetele originale, in stare nedeteriorata.
Va rugam sa nu rupeti/deteriorati cutia originala, nu lipiti si nu scrieti pe eticheta produselor.
Articolele fragile sa fie impachetate in ambalaje de protectie, pentru a evita deteriorarea acestora.
Clientul este responsabil de impachetarea produsului.
Produsul poate fi de asemenea depus personal in locatia mentionata de catre noi.
Contactati curierul si solicitati ridicarea coletului.
*Poţi contacta Fan Courier telefonic la 021 9336 sau din platforma https://www.fancourier.ro/courier/
Clientul poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:
Marimea comandata nu se potriveste
Coletele prezinta deteriorari severe.
Produsele au fost livrate / facturat gresit.
Produsele prezinta defecte de fabricatie.
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la confirmarea returului, in contul bancar ales de client.
In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
In cazul in care Clientul a returnat un produs iar Interceram nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, se poate inlocui cu un alt produs sau acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate.
Interceram isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima si costume de baie, Cf. O.G. 130/2000 art. 10 lit.c.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
Ne rezervam dreptul de a refuza şi de a trimite înapoi clientului, produsele care nu îndeplineste întocmai şi cumulativ, toate condiţiile de returnare de mai sus.
NOTA: Nu acceptam pachete cu plata ramburs sau a căror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicăm colete de la Poşta Română sau orice alt oficiu postal.
Costuri de transport
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie in cazul lipsei conformitatii, situatie in care INTERCERAM.RO va suporta contravaloarea transportului.
Costurile de transport sunt suportate de către client in urmatoarele situatii:
Produsul a fost comandat eronat
Marimea a fost comandata eronat
S-a razgandit in privinta marimii sau a modelului
Refuză preluarea coletului
Costurile de transport sunt suportate de catre INTERCERAM.RO in urmatoarele situatii:
Coletele prezinta deteriorari severe
Produsele au fost livrate / facturate gresit
Produsele prezinta defecte de fabricatie.