0 0
» Cum cumpăr?

Cum cumpăr?

Cumpararea

Pentru a cumpara aveti la dispozitie mai multe posibilitati:

  • sa adaugati produsul in cos folosind butonul ok  apoi  folositi  butonul  plaseaza comanda  si completati  campurile necesare 
  • sa ne trimiteti un e-mail folosind rubrica contact ;
  • sau sa sunati la unul din numerele de telefon indicate la rubrica contact.

In  scurt timp veti fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.

Termeni de Livrare

  • Livrarea se efectueaza prin curier rapid. De obicei livram prin Fan Courier, daca optam pentru alt serviciu, va informam separat.
  • Durata normala de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la preluarea comenzii, daca produsul dorit de dumneavoastra se afla pe stoc.
  • Costul livrarii - 13 RON TVA inclusiv  + 1 RON TVA inclus pentru fiecare kg în plus  (fara km suplimentari). Cost Ramburs cont colector 6 RON TVA inclus. 
  • Pentru localitatiile care Nu se afla in aria de acoperire de baza a Fan Courier sau Nemo Express , se percepe o taxa suplimentara de 1,05 RON VA inclus/km.
  • Nu asumam raspunderea pentru intarzieri in tranzit a coletelor, raspunderea fiind a transportatorului in mod integral.

Modalitati de Plata

Plata se poate efectua:

  • fie in avans, prin banca, in contul nostru, caz in care nu mai trebuie sa suportati cheltuielile de ramburs,
  • fie plata ramburs in momentul in care coletul ajunge la dumneavoastra.
  • prin card bancar care sunt emise sub sigla Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro

In cazul in care optati prin plata cu card, trebuie sa aveti in vedere ca trebuie sa aveti activat optiunea de plati prin internet la banca Dvs. emitenta. Platile efectuate prin card bancar sunt procesate de catre Netopia MobilPay, furnizorul nostru de servicii de procesare plati (payment gateway). Datele de card necesare in momentul platii nu sunt introduse pe pagina magazinului online, ci in paginile securizate ale procesatorului; Datele de card nu sunt expuse niciodata unei alte persoane, transmiterea lor realizandu-se criptat; Procesarea se efectueaza printr-un terminal de plata 3D Secure (3D Secure este un standard de securitate dezvoltat de Visa si MasterCard care, concret, ofera posibilitatea de a stabili o parola suplimentara care se va folosi doar la plata online).

Politica de retur


Pregateste coletul cu produsele pe care doresti sa le returnezi, tinand cont de urmatoarele aspecte:

Produsul/produsele sa se afle in ambalajul original si cu etichetele originale, in stare nedeteriorata.
Va rugam sa nu rupeti/deteriorati cutia originala, nu lipiti si nu scrieti pe eticheta produselor.
Articolele fragile sa fie impachetate in ambalaje de protectie, pentru a evita deteriorarea acestora.
Clientul este responsabil de impachetarea produsului.
 Produsul poate fi de asemenea depus personal in locatia mentionata de catre noi.
Contactati curierul si solicitati ridicarea coletului.

*Poţi contacta Fan Courier telefonic la  021 9336   sau din platforma https://www.fancourier.ro/courier/ 
Clientul poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:

Marimea comandata nu se potriveste
Coletele prezinta deteriorari severe.
Produsele au fost livrate / facturat gresit.
Produsele prezinta defecte de fabricatie.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la confirmarea returului, in contul bancar ales de client.
In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
In cazul in care Clientul  a returnat un produs iar Interceram nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, se poate inlocui cu un alt produs sau acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate.
Interceram isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima si costume de baie, Cf. O.G. 130/2000 art. 10 lit.c.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
Ne rezervam dreptul de a refuza şi de a trimite înapoi clientului, produsele care nu îndeplineste întocmai şi cumulativ, toate condiţiile de returnare de mai sus.
NOTA: Nu acceptam pachete cu plata ramburs sau a căror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicăm colete de la Poşta Română sau orice alt oficiu postal.
 
Costuri de transport
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie in cazul lipsei conformitatii, situatie in care ALLMOUNTAIN.RO va suporta contravaloarea transportului.
Costurile de transport sunt suportate de către client in urmatoarele situatii:

Produsul a fost comandat eronat
Marimea a fost comandata eronat
S-a razgandit in privinta marimii sau a modelului

Costurile de transport sunt suportate de catre INTERCERAM.RO in urmatoarele situatii:

Coletele prezinta deteriorari severe
Produsele au fost livrate / facturate gresit
Produsele prezinta defecte de fabricatie.